Nábor

Momentálně hledáme následující pracovní pozice. Zašlete nám svůj životopis na následující adresu.

Quality Assurance Administrator

Popis pozice:

  • Audity skladovacích a výrobních pracovišť – aktivní kontrola dodržování procesů
  • Řešení, evidence a návrh protiopatření interních neshod a kontrola jejich následného plnění
  • Denní komunikace se zákazníky a dodavateli
  • Zpracovávání požadavků v SAP
  • Reporting nehod a neshod, používání interního informačního systému
  • Předkládání a realizace návrhů na aktualizaci či zlepšení systému řízení kvality ve společnosti
  • 100% kontrola jakosti výrobních komponentů a produktu
  • Plnění všech zásad řízení kvality vyplývajících ze standardů normy 9001
  • Blízká spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Požadujeme:

  • Práce s PC (MS Office – středně pokročilá úroveň), komunikace v AJ (slovem i písmem)
  • Znalost procesů kvality ve výrobě či skladování výhodou (není podmínkou)
  • Znalost základů SAP výhodou (není podmínkou)
  • Praktické myšlení, samostatnost, schopnost zvládat stresové situace
  • Aktivní zapojování do chodu oddělení – týmový duch
  • Dobré komunikační schopnosti, orientace na cíl
  • Ochotu pracovat v 3-směnném provozu

Nabízíme:

  • Práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr se smlouvou na dobu určitou 1 rok (s výhledem prodloužení)
  • Motivační finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • 100 Kč stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
  • Možnost školení a dalšího vzdělávání zaměstnanců (včetně jazykových kurzů)
  • Práci v přátelském kolektivu v zaběhnuté pobočce nadnárodní japonské společnosti
  • Nástup dle dohody

Facility Coordinator

Jsme dynamická japonská společnost se silnou pozicí na trhu, sídlící v Plzni na Borských polích a hledáme do našeho týmu General Affairs vhodného kandidáta na pozici Facility Coordinator.

Stručný popis práce:

  • Správa vozového parku společnosti
  • Spolupráce s dodavateli servisních služeb a majitelem průmyslového areálu
  • Zodpovědnost za údržbu infrastruktury v budově včetně nutné administrativy
  • Zajišťování a koordinace oprav, revizí a preventivních údržeb
  • Výběrová řízení zakázek
  • Správa zabezpečovacího systému
  • Správa úklidové společnosti
  • Kompletní správa revizí
  • Pověřená osoba BOZP a PO ve společnosti
  • Denní spolupráce napříč celou společností

Očekáváme:

  • Středně pokročilou znalost AJ
  • Technické a analytické myšlení
  • Schopnost určování priorit a koordinace více činností najednou
  • Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Aktivní, pečlivou a komunikativní osobnost schopnou pracovat samostatně
  • Flexibilitu, zodpovědnost
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Nabízíme:

  • První pracovní smlouvu na dobu určitou s výhledem na prodloužení na dobu neurčitou
  • Možnost školení a dalšího vzdělávání
  • Individuální firemní jazykové kurzy
  • 5 týdnů dovolené
  • Plně hrazené stravenky zaměstnavatelem v hodnotě 100 Kč
  • Firemní akce
  • Pracovní dobu 730 – 1600

Customer Service Administrator

Popis pozice:

  • Denní administrace expedovaných a přijímaných zásilek
  • Komunikace s dodavateli, zákazníky a přepravci na každodenní bázi
  • Koordinace skladových operací a inventur
  • Spolupráce se Supervisory skladu/výroby a ostatními odděleními
  • Stanovování priorit manipulantům skladu
  • Systémový příjem/expedice materiálu, vedení skladové evidence
  • Kontrola, zpracování a evidenci souvisejících dokladů (dodací listy, faktury, přepravní dokumentace)
  • Kompletní příprava podkladů pro fakturaci

Požadujeme:

  • min. SŠ
  • komunikativnost, spolehlivost, prozákaznický přístup, týmový hráč
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
  • komunikační schopnosti, schopnost týmové práce
  • AJ – středně pokročilá
  • Pracovní doba – 730 – 1600 (přesčasová práce v případě potřeby)
  • Zkušenost s vedením skladové evidence a prací v odd. zákaznického servisu a zkušenost s prací v SAP, či jiném skladovém systému výhodou

Nabízíme:

  • Práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr se smlouvou na dobu určitou 1 rok (s výhledem prodloužení)
  • Motivační finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • 100 Kč stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
  • Možnost školení a dalšího vzdělávání zaměstnanců (včetně jazykových kurzů)
  • Práci v přátelském kolektivu v zaběhnuté pobočce nadnárodní japonské společnosti
  • Nástup dle dohody

Operátor zásobování – Feeder

Popis pozice:

  • Doplňování materiálu na pracoviště
  • Dodržování nastavených procesů
  • Práce se skenerem a PC
  • Zadávání dat do systému, objednávání materiálu
  • Zodpovědnost za svěřený úsek (zásobování materiálem)
  • Schopnost pracovat v týmu, úzká spolupráce s vedoucím pracoviště
  • Práce ve třísměnném provozu

Požadujeme:

  • Ochota učit se novým postupům a řídit se instrukcemi vedoucího
  • Zkušenosti z oblasti výroby, logistiky nebo kompletace výhodou
  • Flexibilita, odpovědnost a pečlivost

Nabízíme:

  • Základní mzda 22 000 Kč + variabilní složka mzdy až 4 000 Kč
  • Práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr se smlouvou na dobu určitou 1 rok s výhledem na prodloužení na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené
  • 100 Kč stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
  • Práci v přátelském kolektivu v zaběhnuté pobočce nadnárodní japonské společnosti
  • Nástup ihned, nebo dle dohody

Sumisho Global Logistics Europe s.r.o.
Podnikatelská 43, 301 00 Plzeň, Cz
V případě Vašeho zájmu nám zašlete svůj životopis na e-mail: ga@sgleurope.cz


Adding the value

with Distribution

with Distribution

with International Transportation

with International Transportation

with Logistics Quality

with Logistics Quality